Cégünk szolgáltatásai:

  • Már meglévő rendszerek esetén
  • Új rendszerek bevzetése esetén
  • Cafeteria szoftver biztosítása
  • Lakáscélú Hiteltörlesztés támogatásának megvalósítása

Cégünk szolgáltatásai már meglévő rendszerek esetén:

  • A meglévő rendszer ingyenes átvizsgálása.
  • A rendszer átalakítása a törvényi szabályozásnak megfelelően.
  • A cafeteria szabályzat átalakítása a hatályos törvények szerint.
  • Munkavállalók tájékoztatása a törvényi változásokról.
  • Munkavállalók nyilatkoztatása.
  • A rendszer havi karbantartása. Új belépők tájékoztatása és lenyilatkoztatása. Kilépő munkavállalók elszámoltatása, havi utalási és rendelési listák elkészítése, pénztári bevallások elkészítése. APEH felé utalandó adó kiszámítása és az ehhez szükséges adatszolgáltatás. Amennyiben szükséges az adatokat át tudjuk adni a bérszoftverekkel kompatibilis formátumban is.
  • Legmodernebb, internetes alapú cafeteria szoftver biztosítása (folyamatos fejlesztéssel a jogszabályok változásaihoz, illetve a felhasználói igényekhez igazítva)

Új rendszerek bevezetése esetén:

  • A bevezetéshez szükséges források feltárása.
  • Igényfelmérés
  • A cafeteria rendszer alapelveinek rögzítése.
  • Választéklista összeállítása.
  • A cafeteria szabályzat kidolgozása.
  • A szolgáltatók kiválasztása.
  • A dolgozók tájékoztatása.
  • Az adminisztráció előkészítése.
  • A dolgozók nyilatkoztatása.
  • Adminisztratív lebonyolítás.
  • A cafeteria rendszer folyamatos karbantartása (ld. Fent)

Cafeteria szoftver biztosítása:

  • Internet alapú szoftver
  • Cafeteria csoportok képzése
  • Telephelyenkénti nyilvántartás és rendelés
  • Havi rendelési listák
  • Havi pénztári bevallások
  • Főbb pénztárak belépési nyilatkozatai
  • Lehetőség szorzószámok alkalmazására
  • Havi jogosultságok kezelése
  • Cafeteria elszámolások
  • SZÉP kártya rendelési és havi lista készítés
  • Cafeteria nyilatkozat és kiegészítő nyilatkozatok készítése
  • A jogszabályi változások folyamatos követése

Lakáscélú Hiteltörlesztés támogatásának megvalósítása

  • Cégvezetés tájékoztatása a juttatás bevezetésének lehetőségeiről
  • Juttatással kapcsolatos dolgozói tájékoztatók megtartása
  • Juttatás szabályzatának kidolgozása
  • Szükséges nyilatkozatok elkészítése
  • Adómentességi feltételeknek való megfelelés elsődleges ellenőrzése
  • Szükség esetén a rendszer teljes kialakítása és folyamatos karbantartása

Szakképzett munkatársaink hatékonyan tudják segíteni a lehetőségek, felmérését, a korábbi megoldások átvilágítását.

Pénzintézeti és szolgáltatói kapcsolataink garantálják a választéklista optimális összeállítását. A megfelelő szolgáltatók kiválasztásához szakértő brókeri társcégekkel dolgozunk együtt.

A dolgozói tájékoztatást szemléletes, közérthető prezentációk formájában valósítjuk meg, ami nagymértékben elősegítheti a dolgozók célszerű választását és így a rendszer elfogadottságát, végül sikerességét.

Tapasztalt szakembereink személyes konzultációs konzultációs lehetőséget biztosítanak a munkavállalók részére.

Cafeteria-szoftverrel tesszük gyorsabbá a nyilatkoztatást és támogatjuk a rendszer folyamatos működtetését.

Szakmai gyakorlatunk, referenciáink biztosítják a rendszer szakszerű bevezetését.

Tanácsadóink segítik a rendszer folyamatos fejlesztését.

Igény esetén vállaljuk a rendszer folyamatos karbantartását, ezzel csökkentve a cég adminisztrációs terheit.

Igény esetén szoftver használati lehetőséget is biztosítunk ügyfeleink részére.

Az elmúlt években sok kis-, közép-, és nagy vállalkozásnál működtünk közre a béren kívüli juttatások kiválasztásában, komplex rendszerek kidolgozásában és bevezetésében. Biztosak vagyunk abban, hogy az Önök számára is tudunk hatékony megoldást javasolni.